♥ Måndagens shoppingtur

Hello!

Tänkte visa er en del av relsultatet från måndagens shoppingtur nu när jag äntligen har tagit kort på de dem.
Jag orkade inte (och hann inte) ta kort på allt så ni får se resten någon annan gång.


 En ny väska och skarf.
Eftersom jag älskar allt som påminner mig om sailing var skarfen/sjalen bara ett måste!


Korallfärgat linne/tunika.


Ett likadant linne fast vitt.


Jag kunde bara inte motstå dessa två tweety tröjerna. Supergulliga!


(Ursäkta den dåliga kvaliten.)


Ganska långt halsband med en nyckel.


En serie hårprodukter som är bra att ha.


Lös ögonfransar och lös naglar (de jag har på mig nu!).


Och sist men inte minst, min älskade volym master!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0