♥ Lashes

Hello !

Sitter och fixar håret med freeze dunkande i bakrunden. Underbar start på dagen! :)
Jag har inte lika brottom idag, Jiho! Ingen stress alltså. Därför kan jag ju passa på att berätta att jag har bestämt mig för att mer eller mindre sammla på lösögonfransar. Der låter kanske lite skumt men jag är verkligen helt förällskad i lösögonfransar. Det förändrar hela ens utseénde bara på ett klick! Naturligt så har jag inte så långa heller så det kanske inte är så konstigt att jag är så förtjust i det.
Vad tycker ni? Konstigt eller coolt?


        
   


Wildlash SEK 65, Ardell - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Konstigt med fjädrar! :D Men faktiskt fint.

Jorå, det kan vara fint, det beror på vad det är för slags lösögonfransar :)

2010-03-20 @ 20:02:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0