♥ Friday Night!

Hello girls and boys!
Vad har ni för er en fredags kväll som denna? Själv sitter jag här framför datorn i nerdränkta jeans. De är totalt pisseblöta tack vare mina kompisar skvätte vatten på mig. Haha, så skyll inte på mig om jag blir förkyld! :o

Jag tycker i alla fall det är väldigt skönt att det är fredag. Veckan har varit lite galen och antagligen kommer det fortsätta även nästa vecka. Så det gäller att njuta av stunden. (Även om jag just nu sitter och fryser...)
Snart blir det nog mys med en film. Skräckis eller rolig, ah jag har inte riktigt bestämt mig ännu...! ;)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och glöm inte - NJUT!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? Du har också mac eller? ;)

2010-03-06 @ 09:55:07
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0