♥ Fake it!

Hejhej!

Jag är ledsen att jag inte hunnit uppdatera men jag har varit iväg på en invigning så det blev lite svårt. Nu skall jag slänga i mig lite lunch och skall sedan ägna någon timma åt studier. Vi hörs senare!

Att tatuera sig är ju ett ganska stort val man gör i livet. Visst går det att ta bort med laser behandling o.s.v. men man kan ju aldrig få det att se ogjort ut. Chanel har i en ganska ny kollektion fejkade tatueringar på både hals och lår på modellerna. Ganska coolt är min åsikt! Fejk tatueringar är ju i och för sig inget nytt men jag gillar den iden mer än riktiga tatueringar!
Vad tycker ni om chanels påhitt? Hiss eller Diss?


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: tack detsamma :D allt bra med dig? =)♥

2010-03-20 @ 15:50:09
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: M

Det är ju bra att det finns fake :D

2010-03-20 @ 16:59:57
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0