♥ Drygt 7 000 för ett fiskenät? Nej tack!

God morgon!
Jag han inte blogga så mycket igår för jag var ute med en kompis och tog de första vårbilderna. Det var underbart skönt ute igår. Solen sken och det var 13-14 grader. Jag hoppas att det blir lika skönt idag!

Jag hittade ännu ett konstigt och väldigt dyrt klädesplagg. Det här linnet är från Preen och kostar 1.032.50 dollar, Vilket är ca 7 227 svenska kronor. Linnet påminner mig om fiskenät och är inte alls min smak så jag förstår inte hur någon vill köpa det och speciellt inte när det kostat drygt 7 000kr!


Vad tycker ni, HISS eller DISS?


Kommentarer
Postat av: charlotte

haha palla..

diss såklart!

2010-03-26 @ 17:31:35
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 16:55:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0