♥ Blog Awards 2010

Hello!

Sitter och skickar kommentarer för fullt just nu. Har nästan kramp i fingrarna. Haha! 
Har ni haft en bra dag? Själv har min varit lång. Det känns som den aldrig tar slut. Fast det är skönt det i och för sig. 
Nu har nedräkningen till bloggawards börjat. Fast själva galan är ju inte för än i september men de letar kandidater nu tror jag. Gud va kul det hade varit att vara där! Och verkligen få se hur alla bloggare är "in real life" liksom. Bakom alla fasader som byggs upp med en blogg. Detta året blir det inte av för mig, men vem vet vad som händer till nästa år... ;)



Juste, glöm nu inte att rösta enligt er åsikt på min egen designade bikini! :)
Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle också vilja vara med på BA :D

Har du träffat ngn bloggerska IRL?

2010-03-30 @ 16:23:28
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

hade vart kul att få gå på blogawards ;D

2010-03-30 @ 18:38:27
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0