♥ Bag bag fashion

Jag kom precis in genom dörren, har varit iväg och övat inför en liten sak, hemlis än så länge. Ni får veta lite senare! Anyway, det kändes bra och jag är sjukt taggad! 

Apropå ingenting så är mina lösnaglar klara. Och klara betyder i detta sammanhanget inte bra utan snarare katastrof. Josefine (min peronliga nagelfixare, hehe! ;)) var tvungen att gå när vi arbetade med dem så jag var tvungen att göra de sista på egen hand. Det kanske inte var det bästa jag har gjort. Men aja, man lär sig av sina misstag! De kanske kommer på ändå.

Föresten, time for me to buy a new bag, någon som vet någon bra affär/sida?


Kommentarer
Postat av: simone

Det beror på vilken prisklass och vilket matrial :)

2010-03-10 @ 09:08:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: josefine

me like that bag on the pic :D<3

2010-03-11 @ 17:24:34
URL: http://royalpains.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0