Tävla och VINN!

God Morgon!

Sovit gott? Det har jag, som en stock! Hihi, ;)
Idag är det veckans sista dag och helgen är snart över. Denhär helgen har faktist mest beståt utav studier så jag känner att jag igenstligen skulle behövt någon dag till att bara vila och kunna ladda upp inför kommande vecka. Men men, ibland är livet hårt! ;)

Posh24 har anordnat en tävlng där man har chans att vinna Kenzas självdesignade skinnjacka från Jofama. (jackans värde - 1995:-)   
Det enda du behöver göra är att motivera varör just DU ska vinna jackan och hur den skulle kunna lyfta din favorit outfit!

En vinnare utses ikväll 18.00 dock, så skynda på om du vill vara med och ha chansen att vinna denna supersnygga jackan!

Om du vill vara med och tävla tryck, HÄR!

Vinn en Jofama by Kenza-jacka!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Ne det va Band Camp ;) typ 3:e filmen tror jag :)(L)



Svar igen: Jag tror den är med men är inte helt säker ;)(L)

2010-01-24 @ 15:05:27
URL: http://royalpains.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0