Rihanna gästar Skavlan

Tjenatjena....har en aning tråkigt just nu och försöker planera in morgondagen. Jag har riktig lust att åka och shoppa, det behövs lite uppfriskning i garderoben känner jag.
Men vi får se hur det blir med det imorgon.

Jag såg när Rihanna gästade programmet Skavlan nyss. Hon var lika snygg som vanligt och på gott humör!
Jag tycker om hennes nya frisyr faktist.
Vad tycker ni, Hit eller Miss?




En del ur programmet.




Rihanna

Rihanna makes an appearance on Skavlan
Vad tycker ni om rihannas outfit?
Jag gillar vekligen hennes "cardigan" (eller vad det är?) och fjäderkjolen!

Asos har liknande, så om du gillar det, sno stilen!;)




Finns på asos.com
♥ 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Nice att du har blogg ;)

Jag tycker att hon såg ut som en struts :D

Fast tröjan var fin.



Saknar dig, kram Charlotte.

2010-01-23 @ 16:13:48
Postat av: Anonym

Sv charlotte: Haha, va sööt du är! ;)

Håller med lite faktist! fast jag gillar fjädrar! haha ;)

2010-01-23 @ 16:58:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0