Revita Lash

Hallå!

Nu har jag suttit och pluggat i 2 timmar i sträck. Puh..! Jag är helt matt!
Dagen i helhet har varit helt okej. Börjar få lite känningar i halsen tyvärr. Inte bra! Att bli sjuk är det sista jag vill just nu.

Vissa saker man vill ha försvinner intresset efter bara några veckor men vissa sitter i  flera månader. Här är en som sak jag har velat ha i typ ett halvår eller något!


Detta är typ som balsam för ögonfransarna. Just denna har fått väldigt bra omdömme och jag vet att bla. Mischa barton andvänt den. Den återfuktar och läker skadade ögonfransar och kan även ge intrycket med längre fransar. Vem vill inte ha det?
Nackdelen med denna är priset antar jag. Kommer faktist inte ihåg riktigt vad den kostar just nu men jag vet att det är från 1200:- och uppåt. Det är ju lite synd förstås.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oj.. du pluggar på! Jag har knappt haft något ännu ;) Fast snart kommer ju nationella proven och det är inte direkt något att hurra över!!



Hah, kanske liite för dyrt för en sådan grej..

2010-01-25 @ 19:21:31
Postat av: Anonym

Sv charlotte: Ah juste, nationella,;s (L) Men tro mig det kommer gå bra! :D

Ja, tyvärr :/ För jag vill ha den grejen! ;)(L)

Kan inte du skaffa blogg? :D

2010-01-25 @ 22:32:18
Postat av: Sv Nina

Jag hoppas att det går bra i alla fall! Dom i matte verkade enkla i alla fall.. men jag får se..



Jag kan ha en utbytesblogg sen.. eller inte!

det känns inte som om jag vill det i alla fall :P

2010-01-26 @ 22:39:32
Postat av: Anonym

// Charlotte hehe

2010-01-26 @ 22:39:57
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-26 @ 23:10:12
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Maja

Oj, det var inte direkt billigt:S

2010-01-26 @ 23:24:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Friiss

fin blogg! (: hoppas att du hade en bra dag

2010-01-26 @ 23:33:35
URL: http://friiss.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0