Iskallt!

Nu kom jag precis in efter en liten promenad och det var visst inte så skönt som det såg ut. Hela 9 minus ute tror jag. Jag glömde vantarna också och gick runt med kameran i ena handen hela tiden. Nu känns mina fingrar som frysta fiskpinnar eller nått och jag böjer på dem kommer de typ gå av. Haha! Jag får hålla dem i varmt vatten en stund så kanske de tinar upp. ;)


Jag vet, jag är lite efter men jag har fortfarande inte sett Avatar. Jag är faktist riktigt sugen på att se den nu efter allt posetivt man har hört om filmen även om det inte den typen av filmer jag vanligtvis gillar. Jag skall försöka boka några biljetter snart så det blir av.
Någon som har lust att se den med mig?


Kommentarer
Postat av: charlotte

Haha, det är inte bara du som är efter... jag med!

Men det är ju typ effekterna som gör filmen, såg på tv att det tog 10 år att göra den!! då måste man ju se den!



Kramar från Stockholm :)

2010-01-30 @ 14:23:28
Postat av: Anonym

sv charlotte: Oj! 10 år? Nu måste jag deffinitift se den! :P(L)

2010-01-30 @ 18:46:23
URL: http://justaagirl.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag vill! :)

Vi måste också se Velentines Day ;) (L)

2010-01-31 @ 16:16:45
URL: http://royalpains.blogg.se/
Postat av: Dima

ååh jag har heller inte sett den...vill jätte gärna se den oxå..



Kram // Dima

2010-02-02 @ 15:05:04
URL: http://dimas.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0