♥ Tävling!

Hejhej!

Nu är jag med i en tävling på Lillys blogg. Jag måste passa på att göra lite reklam nu för det är hon värd! På hennes blogg ger hon superbra tips, instruktioner (hur man andvänder vissa stylingredskap m.m.) och skriver om väldigt intressanta och roliga saker! Så om ni har tid över är hennes blogg deffenitift värt ett besök! :D

Priset i tävlingen är Sex And The City- boxen med alla 1-6 sesonger! Jag är lite svag för den typen av serier med fina kläder m.m. så jag blev så glad att jag får vara med i en tävling och ha chansen att vinna den!
Var med i tävlingen ni med men den avslutas 28/2! Så skynda skynda! ♥


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja det var superjobbigt :/

2010-02-27 @ 01:26:56
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :)



Godmorgon ♥ Idag kommer det upp en tävling på bloggen. Håll utkik ♥ ♥ ♥

2010-02-27 @ 11:20:32
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0