Pink Smoothie

Hejhopp!

Igår blev det tyvärr bara en tröja inhandlat. När jag är desperat har jag ingen vidare shoppingtur. Aja, det blev i alla fall något.
Idag har jag arbetat vidare med mina lösnaglar lite. Nu börjar de bli klara och resultatet blir faktist bättre än jag hade vågat hoppats. Så de kanske kommer på imorgon eller övermorgon. Ni kommer få se resultatet när de är färdiga.

Tänkte ge er ett litet tips på ett väldigt gott och ganska nyttigt mellanmål eller när man nu vill ha det. En bär smoothie. Det går väldigt snabbt att göra, högst 3 min, och väldigt snabbt att äta upp. ;)
Allt du behöver är:

Yogurt
Mjölk (inte nödvändigt)
Banan
Någon slags bär/frukt (tex. Blåbär, hallon, mango m.m.)

Så tar du bara och mixar ihop allt. Du behöver inga särskilda mått, ta så mycket som känns bra! ;)
Och så whalla, så har du en supersmaskig smoothie!



Dagens vackra hallonsmoothie! ;)
Smaskens!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0