♥ Jag andvänder...

Hellu! :)
Hade tänkt visa er vilka produkter jag andvänder till min dagliga sminkning.

Först andvänder jag en återfuktningskräm från mary Kay.

Sedan andvänder jag en puderfoundation från Mary Kay.
Mycket bra produkt. Täpper inte igen porerna och ger ett slätare resultat.

Ibland när jag vaknar upp och känner mig lite blek och nyvaken andvänder jag även detta lite brunare pudret från Lancôme. Uppfräshande och snyggt! :)


Kajal/Eyeliner från Wet And Wild.
Brun, blå eller svart.


Det är inte alltid jag orkar andvända ögonskugga men när jag gör det är denna
"lådan" från Dior min favorit!


Ibland (när jag orkar) andvänder jag en liknande denna ovan (hittade tyvärr inte rätt) som highlighter.


Sedan andvänder jag denna mascaran från Lancome.
Bra borste med helt okej resultat. Inte den bästa mascaran jag har haft men jag är ändå nöjd med den!

Det är väll det jag brukar ha på mig oftast tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Ja visst, fråga på du :)

2010-02-24 @ 20:14:07
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: simone

Men den från Face där, det är väl "eye fix" och inte highlighter :)

2010-02-25 @ 10:46:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0