I need new shoes!

Hejhej!

Vaknade precis och insåg att klockan var halv 11! Ovanligt sent för min del.
Anyway, igår var jag ju i stan och handlade lite. Jag funderade då på om jag verkligen behöver köpa nya vinterskor. (de jag har för tillfället är utslitna, de läcker in och är fula) Jag trodde att snön snart skulle försvinna så jag tänkte att jag klarar mig den sista tiden. Men så nu när jag vaknade och kollad ut genom fönstret så snöar det! NO! Så nu måste jag nog ta och köpa mig ett par nya om jag inte skall gå med blöta fötter och fula skor resten av vinter som för tillfället känns som den kommer hålla i sig i flera månader framöver...
Så jag behöver ganska snabb hjälp att hitta några snygga vinterskor! Någon som vet var ett par sådana finns?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Dem va snygga! :D(L)

2010-02-16 @ 11:28:23
URL: http://royalpains.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0