Hur kommer de sig att kändisar alltid passar i alla hårfärger?



Jag har funderat på en sak. Hur kan kändisar passa i alla hårfärger. Okej, alla gör inte det men de allra flesta tycker jag!
Jag själv kan absolut inte ha alla hårfärger. Jag hade sett förskräckligt ut med vissa färger...! Men kändisarna färgar håret hit och dit och det i stort sätt alltid ett bra resultat.
 Hos vanliga folk (inte kända alltså) händer det ju mycket oftare att det blir fel vid en färgning. Att man får orange hår tex. istället för blont. Är det för kändisar alltid färgar hos frisören som gör att det bli bra? Kanske faktist.
För lite avensjuk kan jag inte låta bli att blir när jag ser det! ;)

(Jag vet att jag har stavat fel i första bilden.)


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: duscha haha :D

2010-02-21 @ 18:36:42
URL: http://pams.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0